Team

In het voorjaar van 2010 is Margreet de praktijk gestart met Marianne als officemanager. Door de groei van de praktijk was er al vrij snel een collega-mondhygiëniste nodig. Het team werd uitgebreid met mondhygiëniste Kerstin en later ook Jovanca. Marianne zorgt ervoor dat alles binnen de praktijk op rolletjes verloopt. Vanaf september 2015 ondersteunt secretaresse Corry haar daarbij. De ene dag wordt u verwelkomd door Corry en de andere dag door Marianne. Marianne is verantwoordelijk voor de administratie. Voor vragen over rekeningen en vergoedingen staat zij u graag te woord.

MH_Prinsensingel-4905-1Margreet, mondhygiëniste en eigenaresse van Mondhygiënistenpraktijk ‘Prinsensingel’
Margreet: “Na een vierjarige studie te hebben gevolgd in Nijmegen, behaalde ik in 2009 de titel Bachelor of Health en startte ik in het voorjaar van 2010 mijn praktijk Mondhygiënistenpraktijk ‘Prinsensingel’. Een eigen praktijk, dat was mijn doel. Mede door de ondersteuning van mijn moeder en office manager Marianne is de praktijk geworden zoals ik had bedacht. Patiëntvriendelijk, een warme, persoonlijke benadering en flexibiliteit, maken dat de praktijk toegankelijk is voor iedereen. Wij zullen altijd ons best doen, luisteren en rekening houden met uw wensen. Juist dat zorgt ervoor dat onze patiënten weer graag bij ons terugkomen.”

MH_Prinsensingel-4920-1


Marianne van Nijnatten, office manager

Marianne zorgt er samen met secretaresse Corry voor dat alles binnen de praktijk op rolletjes verloopt. Marianne: “Margreet is mijn dochter. Sinds de oprichting ondersteun ik haar daar waar ik kan. Ik ben erg trots op wat we samen met het team in een vrij kort tijdsbestek hebben bereikt en hoop onze prettige samenwerking nog vele jaren voort te kunnen zetten!”

 

                                       Kerstin Schultze, mondhygiëniste
MH_Prinsensingel-4885-1Kerstin is sinds 2 jaar als mondhygiëniste werkzaam binnen Mondhygiënistenpraktijk ‘Prinsensingel’. Kerstin: “Wij werken met een klein team. Daardoor kunnen we snel schakelen en onze patiënten altijd de aandacht geven die zij verdienen. Wij vinden het belangrijk om een hechte relatie met onze patiënten op te bouwen. Een goed advies, een warme ontvangst en een persoonlijke, klantgerichte benadering staan bij ons dan ook in een heel hoog vaandel. Zo kunnen onze patiënten ook ’s avonds voor een behandeling bij ons terecht en bieden wij ze een kwalitatief hoogwaardig assortiment mondhygiëne artikelen. Ik ben erg blij dat ik werkzaam ben binnen deze praktijk waar kwaliteit en aandacht centraal staan.”

                                       Jovanca Oost, mondhygiëniste
MH_Prinsensingel-4891-1
Jovanca: “Ik werk als mondhygiëniste in de praktijk. Het contact met de patiënten en de afwisseling in mijn werkzaamheden maakt mijn werk ontzettend leuk. Ik vind het een uitdaging om patiënten te stimuleren en te motiveren om er samen met mij ervoor te zorgen dat problemen verminderen of naar de toekomst toe worden voorkomen. Het is belangrijk dat patiënten met bijvoorbeeld angst of een geestelijke beperking goed kunnen worden behandeld, dat er net even dat beetje extra zorg en aandacht wordt gegeven. Het is fijn om een in praktijk te werken waar dit ook kan. Mondhygiënistenpraktijk “Prinsensingel” is een praktijk waar de patiënt altijd centraal staat. Daarom weerhield zelfs een verhuizing naar Amsterdam mij niet om toch hier te blijven werken!”

                                       Corry Brosens, secretaresse
MH_Prinsensingel-4899-1Corry: ”Mijn verhaal bij Mondhygiënistenpraktijk ‘Prinsensingel’ begon als patiënt. De gezellige sfeer en het warme onthaal van het team zorgden ervoor dat ik me altijd welkom voelde. Als patiënt krijg je bij Mondhygiënistenpraktijk ‘Prinsensingel’ veel aandacht en is er altijd ruimte voor een gesprekje. Tijdens een van die gesprekken met Margreet gaf ik aan op zoek te zijn naar een nieuwe baan als receptioniste / telefoniste. De werkzaamheden van receptioniste Marianne leken mij namelijk ontzettend leuk en afwisselend om te doen. Margreet heeft dit goed onthouden, want toen zij op zoek was naar uitbreiding van haar team, dacht ze als eerste aan mij. Sinds september 2015 ben ik werkzaam als receptioniste bij de praktijk. Ik was en ben nog steeds ontzettend blij met deze kans! Ik heb het erg naar mijn zin en ook het contact met patiënten vind ik leuk. Ik hoop dan ook nog heel lang deel uit te mogen                                     maken van dit fantastische team!