Over ons

Eigenaresse Margreet van Nijnatten behaalde in 2009 na het volgen van haar studie Mondzorgkunde te Nijmegen de titel Bachelor of Health. In 2010 richtte ze haar eigen praktijk op met als rechterhand aan de balie Marianne, tevens moeder van Margreet. En met succes! Het team bestaat naast Margreet en Marianne inmiddels uit mondhygiënisten Kerstin en Jovanca, en secretaresse Corry. Bij Mondhygiënistenpraktijk ‘Prinsensingel’ staat u als patiënt altijd centraal!

Kwaliteit

Het bieden van een kwalitatief hoogwaardige behandeling staat bij de praktijk in een heel hoog vaandel. Margreet: ‘Als het gaat om kwaliteit zijn de juiste aandacht en zorg voor de patiënt en het inzetten van de meest geavanceerde apparatuur en technieken onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zo blijven wij door bij- en nascholing op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied. Daarnaast bieden we onze patiënten een breed scala aan goede mondhygiëne artikelen. We kiezen niet voor één bepaald merk, maar gaan altijd voor het beste product. We doen net zo lang research totdat we het beste mondhygiëne artikel hebben gevonden. Ook al betekent dit dat we soms uit moeten wijken naar het buitenland. Het belang van de patiënt staat altijd voorop, bij alles wat wij doen.’

Mondhygiënistenpraktijk Roosendaal

ISO-gecertificeerd

‘Aangezien kwaliteit bij mij in de praktijk in een hoog vandaal staat heb ik besloten de praktijk te laten certificeren.
Mijn praktijk is met ingang van september 2015 ISO-gecertificeerd en ik voldoe daarmee aan de eisen van de Kwaliteitsmanagementsystemen NEN-EN-ISO 9001. ISO-certificering is een kwaliteitsmanagementsysteem waar steeds meer Nederlandse bedrijven en praktijken aan voldoen. Ik vind ISO-certificering belangrijk omdat ik daarmee kan aantonen dat wij voldoen aan de geldende wet- en regelgeving. Wij hebben de werkprocessen in de praktijk in een kwaliteitshandboek omschreven en handelen daarnaar. Een patiëntentevredenheidsonderzoek is onderdeel van de certificering. ISO-certificering is een doorlopend proces, wij verplichten onszelf voortdurend te blijven verbeteren door een jaarlijkse check en up-date. U kunt er dus op vertrouwen dat bij ons alles goed geregeld is.’

Hieronder vindt u de uitslag van de enquête:

– Bereikbaarheid van de praktijk: 8,8
– Afspraken maken: 9,1
– De praktijk: 8,9
– De zorgverlening door de mondhygiënist: 9,0
– Rekeningen en betalingen: 8,7
– Gemiddeld cijfer voor de praktijk: 8,9
– Net Promotor Score (waarschijnlijkheid dat onze praktijk aanbevolen wordt bij familie, vrienden en bekenden): 9,0

Hier treft u een link naar het volledige verslag.

Een persoonlijke benadering

De warme en ontspannen sfeer binnen de praktijk zorgt ervoor dat u zich altijd welkom voelt.
Bij ons wordt u altijd met de juiste aandacht en zorg ontvangen en behandeld. Margreet: ‘Elke patiënt is anders. Een persoonlijke benadering en het opbouwen van een goede relatie met onze patiënten vind ik erg belangrijk. Als je de patiënten wat beter kent, kun je hen ook beter adviseren en ondersteunen voor wat betreft de zelfzorg. Wat is er mooier dan tevreden patiënten zonder mondproblemen? En een mooi en gezond gebit, dat wil toch iedereen?’

Voor iedereen toegankelijk

Wij vinden het belangrijk dat onze praktijk voor iedereen toegankelijk is. Jong of oud, mindervaliden, mensen met een geestelijke beperking of angst. Bij ons voelt iedereen zich welkom! Onze deskundige medewerkers staan u te woord in het Nederlands, Engels en Duits. En komt het u niet gelegen om overdag een afspraak in te plannen? Dan staat ons team ook op een aantal momenten in de avonduren voor u klaar.

Vragen?

Sinds een aantal jaren heeft u geen doorverwijzing meer nodig voor een bezoek aan een mondhygiënist.
Wilt u een afspraak maken? Of meer weten over onze behandelingen? Wij staan u graag te woord! Neem contact op via 0165-555026 of stuur een e-mail naar praktijk@mhprinsensingel.nl. Facturatie bij verloopt via FaMed. Vanzelfsprekend mag u bij vragen over facturen ook altijd met ons contact opnemen. Wij helpen u graag verder!